POZOR!  Poslední možnost vyzvednut si balíček je v pondělí 23.12 mezi 10 a 13 hod. Pak utichnou naše stroje, maily i telefony, budeme čerpat zaslouženou dovolenou až do 2.1. Přejeme vám krásné svátky, děkujeme za podporu v roce 2024 a vidíme se zase v lednu!

Aktuálně

26. 04. 2006 / Filip Urban / aktuálně

Nahazuju nový splashscreen. Tentokráte na téma Volby 2006. Má reakce na ty bláboly co leadři stran vypouští v poslední křeči získat na svou stranu zbytky nerozhodlých. Je to cirkus tahle politika...takže já radím zvuk off.



Komentáře

Kontrolní kód: kontrolní kód
04. 05. 2006 / 03.04 / Kuba2

Já mám dobré názory, ale vždycky dostanu do držky.

03. 05. 2006 / 01.01 / peca

heb: k problematice ekologických daní doporučuju nejnovější Respekt. Tam se zjevuje celá pravda o tom, že správně sem to vysvětloval já a i dokonce ekonomický expert zelených tvrdí o tzv. ekologických daních ve smyslu spotřebních daní. Ať žije Peca. Tebe zruším.

02. 05. 2006 / 22.22 / Bishop

DO: MUHEHE tak pár debilních názorů bych tu měl. Pokud nebudou debilní dostatečně, můžu nad nima v rámci hry ještě zapřemýšlet a trhnout své debilní maximum

02. 05. 2006 / 22.17 / Do

tož poďme udělat nějakou seriózní/primitivní politickou debatu. jako samozvaný moderátor bych to viděl takhle: každý nejdříve řekne svůj názor, paxe zvolí průnikem intuicí osoba s nejdebilnějším názorem, ta dostane na dršku a paxe bude čekat, kdo co dalšího řekne ... tak by se pokračovalo až do eventuelního vítěze s nejsilnějšími politickými názory. Ostatně už si vzájemně dlužíme i jednu globální diskusi, takže po zotavení můžeme pokračovat ... :-D

01. 05. 2006 / 19.54 / Kuba2

efa: agitka voe. heb chce zvrátit hlasování.

01. 05. 2006 / 19.48 / peca

navíc já se jeho číslo vymazal, nesnášíme se.

01. 05. 2006 / 19.48 / peca

Efa: Cenzura...... my jsme ČT2 mezi YP weby.... chápej.....

01. 05. 2006 / 19.00 / efa

hoši! tohle je primitivní web, zavolejte si (mobily používáte oba) a popovídejte si o tom. tohle je na mě už moc inteligentní debata!

30. 04. 2006 / 13.12 / heb

co je na tym absurdniho ze se odvolavam na smernici, kera bude muset byt prijata ? kazda reforma muze a nebo nemusi byt danove neutralni - jenze pokud by ta smernice rikala, ze neutralni byt treba nesmi, tak holt nebude moct (dane se prece presouvaji do prvniho pilire). jaktoze to s tim teda nema nic spolecnyho ? bursik prece jasne deklaroval, ze EDR bude muset udelat _kazda_ strana, akorat zeleni o tom mluvi uz ted. smernice s tim souvisi, nic absurdniho na tom vypichovani neni

ekologicky dane maji jinej ucel nez spotrebni - to je porad dokola (spotrebni dane nemaji za cil omezovat dopady na zivotni prostredi, nejsou v nich zakalkulovany naklady na obnovu ekosystemu atd.). podle tvoji logiky - ad absurdum - by bylo mozny oznacit dan z prijmu za spotrebni dan z prace - taky prece neco zdanuje

nevim - co se tyce snizeni primych dani jako obligantniho komponentu EDR(tuto vetu jsem vymyslel sam). mozna to tak je, nevim - nektere clanky to zminuji, jine nee. v tomto mozna mas pravdu (jinak samozrejme v nicem)

ať žije heb

29. 04. 2006 / 19.43 / peca

ať žije Bůh.

29. 04. 2006 / 19.41 / peca

mne se zda nepochopitelny, ze vubec zduraznujes nejakou smernici, ktera s tim nema vubec nic spolecnyho - proste kazda danova reforma muze byt danove neutralni nebo ne, ale nema to vubec co delat se smernici (tady narazim akorat na tu absurditu vypichovat, ze nejaka smernice mimojine rika, ze reforma muze byt neutralni nebo ne - ono je to totiz logicky, vic moznosti neni :)) .

spis nechapu rozdil v tom, kdyz spotrebovavam benzin nebo elektrinu (nebo plyn) - pro me to pak budou de facto oboje spotrebni dane.

Ad clanky: přečti si spíš tohle {odkaz} . pokud se odvolavas na ty tri clanky, dobre, ja si myslim to, ze smysl a podstata (nejen ekologickych danovych) reforem by mel byt duraz na presun - tady od primych k neprimym danim - to, pokud najednou zavedes dalsi neprimou dan, se neda povazovat za "reformu", ale proste zvyseni dani.

29. 04. 2006 / 19.22 / heb

prosimte petre neodvolavej se tady na to co ste se "vzdycky" ucili :). radsi si precti ty mnou odkazovany clanky (sou z profitu a financi, takze zadni ekoteroristi).

spotrebni dan zdanuje spotrebu. shodou nahod je benzin taky skodlivej zivotnimu prostredi, takze tato spotrebni dan ma jakysi ekologicky dopad (ktery je spis vyjimecny - co alkohol, tabak a dopad na ekosystem? = O), to beru

existuje evropska smernice, prijimana uz od 80. let o ekologicke danove reforme. podle te smernice muze byt reforma vynosove neutralni nebo ne (to je na uvazeni statu). co se ti na tom zda nepochopitelneho?

vsecko prinde vybetonovat a postoupky pudou prvni

29. 04. 2006 / 15.39 / peca

nevim, pak to asi nechapu, my jsme ekologicky dane brali vzdycky v tom kontextu, ze prave podstatou je presun zdanění a snížení ceny práce. Ale možná to tak není a spousta z nás studentů žije v bludu.

spotrebni dan z benzinu podle ma motivacni podtext a je ekologicka (nebo mi to vyvrat, proc je teda vubec benzin zdaněnej takovou sazbou - asi to neni jen tak) , kdyby benzin stal padesatnik, tak by objem prepravy cimkoli, co jezdi na benzin, rapidne vzrostl. a stejne tak jako u ekologickych dani se zdanuji negativni externality.

ehm, a jeste "ekologicka reforma muze byt podle smernice EU vynosove neutralni nebo taky ne" - kazda ekonomicka reforma muze byt vynosove neutralni nebo taky ne a nemyslim si, ze to ma co delat se smernici EU;-)

29. 04. 2006 / 15.07 / heb

peca: neni to podstatou ekologicke dane. ekologicka danova reforma muze byt (napr. podle smernice EU) vynosove neutralni, nebo taky ne ({odkaz} nebo {odkaz} nebo {odkaz}=). spotrebni dane sice zdanuji spotrebu, ale neni v nich zadnej ekologickej motivacni podtext - v tom je prece rozdil (jinak samozřejmě společný se spotřebníma daněma mají ekologický daně to, že sou to daně a obé něco zdaňuje - ehm). podnikatele (o ktere de predevsim) se nemuzou rozhodnout, jestli budou jezdit na benzin nebo ne. moznost rozhodnout se pro setrnejsi ekologicke postupy (napr. investovat do mene energeticky narocne vyroby) je prave podstata ekologickych dani

29. 04. 2006 / 14.18 / peca

jinak teda beton vsude, kazdopadne.

29. 04. 2006 / 14.18 / peca

heb: právě že to je hlavní podstatou ekologických daní (třeba podle OECD) - a to snížit cenu práce a vykompenzovat to jinde (nepřímé daně, posílení možnosti se rozhodnout). Ekologický daně přece taky zdaňují spotřebu, v tomhle nevidím rozdíl. Pokud se zdaní energie, bude to úsplně stejná forma zdanění, jako spotřební daň z benzinu nebo tabáku. A s tím neurčitým rozpuštěním do rozpočtu - nemyslím si (možná myslím špatně), že by se po zavedení ekologických daní zavedl nějaký fond, do kterýho by komplet výnos z této daně plynul - po snížení sociálního pojištění by tam byl zákonitě výpadek zdrojů, kterýma se financujou důch. dávky a který by nebylo kde kompenzovat .

29. 04. 2006 / 14.02 / D

Jo, to by bylo fajn. :))

29. 04. 2006 / 11.47 / Anonzm

heb: všechno bych to tady vybetonoval!!.)

28. 04. 2006 / 18.23 / heb

právě že to si nemyslim: daně s ekologickým dopadem (spotřební daň) nejsou ekologický daně, protože zdaňují spotřebu, ne "ničení" přírody a jejich výnosy dou neurčitě do rozpočtu (nikoli k rekultivaci ekosystému). jasně, že taky omezují spotřebu s ekologickým dopadem, ale to je jenom vedlejší efekt. různé jiné ekologické poplatky (třeba podle zákona o lesích, o půdním fondu, o ochraně ovzduší - jsou spíš symbolický a neodráží skutečné náklady související se ztrátami na ekosystému).
podstata ekologických daní pak navíc podle mě není v tom, že při jejich zavedení snížíš vedlejší náklady práce (to chcou udělat jenom čeští zelení, proto se o nich mluví jako o středových, ne o levicových).

28. 04. 2006 / 17.18 / peca

heb: daně s ekologickým dopadem tu přece jsou (spotřební daň - benzin atd., poplatky za emise). To o co jde a co je podstatou ekologických daní jako takových (přečetl sem o tom jednu seminárku) je obětovat část zdrojů z veřejných rozpočtů tím, že snížíš sociální pojištění (což je samo forma daně) a vybereš to jako zbytek právě ve vyšším zdanění energie. Takže nejde de facto o zvyšování daní, ale někde sebereš a jinde přidáš. Ve skutečnosti je tohle zdanění spíš pravicový, protože bereš hlavně těm, co spotřebovávají. Jestli se to dá vybalancovat a jak, to nevím (jinak vím všecko, to je jasný).

28. 04. 2006 / 16.26 / o.

bert: joj, taková obsluha větrníku v maroku někde na hůrce nad mořem... to bude dobrej flek. :))

28. 04. 2006 / 15.03 / KONY

No ja stale doufam, ze uz neco vymysleno je, ale taji se to, dokud nedojde ropa :)

HEB: ale presto jsem do toho rypal, protoze je lehke navrhnout zruseni jadernych elektraren, ale co s tim, kdyz zatim neni alternativa. to mi prave na Zelenych vadi. Jinak v poho a drzim ti palce :)

28. 04. 2006 / 14.44 / heb

problem je, ze v zadnych studiich se nezapocitavaji naklady na uvedeni ekosystemu do puvodniho stavu po skonceni zivotnosti tepelne elektrarny (kolik stoji procisteni "vzduchu", obnova znicenych lesu, leceni nemoci spojenych s nepriznivym zivotnim prostredim ... ?). ziskavat energii z fosilnich paliv je spatne, stejna tak jako pouzivani jadra,bo oboje ma svoje rizika., to je potreba rict a je potreba s tim neco delat - jestli to bude trvat 10, 30 nebo 100 let je min podstatny, ale musi tady byt snaha o hledani jinych trendu. pokud nebude jina moznost, tak je samozrejme, ze se bude vyuzivat energie, ktera je zrovna k dispozici (vzdyt o nejakym navratu na stromy to neni, to je zbytecny zjednoduseni).

v tomhle je potreba zmenit ekonomicky mysleni - o tomhle jsou ty ekologicky dane - jde o to, aby se nejak zohlednilo to, ze nekterou ekonomickou cinnosti poskozujes prirodu a jinou treba min - asi jako kdyz platis majiteli za opotrebeni pronajateho auta - to je prece uplne normalni vec. proto ja snahu o zavedeni vyssich dani nevnimam jako levicovou, ale proste jako "nutnou" - nejsou to dane "k projezeni", jejich podstatou je uvedomeni si odpovednosti

kuba2: krom toho, ze me zeleni oslovili s nabidkou nevolitelneho mista sem se nijak do politiky neangazoval a ani to nemam v umyslu, mam se sebou jine plany, nemej strach :)

lemondog: da se predstavit x rznych zpusobu eventualniho utoku - ale s tim letadlem mas asi pravdu

28. 04. 2006 / 13.33 / Kuba2

Četl jsme studii a ta psala, že si větrné elektrárny v našich podmínkách nevydělají ani sami na sebe. Pokud započítáme všechny záležitosti jako je výroba, doprava, montáž, provoz, demontáž, doprava, odpad.
Tudíž jsou tyto elektrárny v našich podmínkách zcela prodělečné.

28. 04. 2006 / 13.06 / bert

Jj. Ja bych na ne taky moc nesazel, spis na ten pokrok v souvislosti s vodikem. Ale zrovna pred chvili jsem cetl analyzu, ze by Evropu do budoucna mohly ve velkem zasobovat vetrne elektrarny ze severni Afriky (konkr. hlavne Maroko), kde fouka na okraji Sahary prumerne dvakrat az trikrat vice nez tady..

28. 04. 2006 / 12.45 / peca

BERT: na větrný elektrárny bych nesázel, každá větrná elektrárna musí mít zajištění jiným způsobem a jejich obvod je zajištěný dalším zdrojem z jiných (třeba uhelných) elektráren pro případy výpadku. a je to tak.

28. 04. 2006 / 12.13 / o.

pěšky a svítit ohněm, bando!

28. 04. 2006 / 12.00 / helm

za tricet let si nas podmani stroje a budou ziskavat enerii z nas lidi a nezachrani nas ani ods, ani cssd, ani zeleni, ale jedine Neo, Morpheus a trinity. Toz tak :)

28. 04. 2006 / 09.16 / KONY

BERT: vodik je prima, ale i ten se v soucasne dobe vyrabi asi z 90% petrochemickymi procesy (zplynovani uhli....). Tzn. ze budou muset domakat alternativni postupy: elektrolyza vody, termicke stepeni vody, zplynovani biomasy .... No, drzim jim palce :)

28. 04. 2006 / 08.14 / bert

Ja myslim, ze za 30 let bude v kurzu hlavne vodik. Nebo nam zeleni postavi kazdemu na zahradce vetrnou (popr. vodni) elektrarnu.))

27. 04. 2006 / 23.18 / Kuba2

HEB: Politics as a Vocation? Není to trochu brzo?

27. 04. 2006 / 21.51 / KONY

HEB: ano, atom je nebezpecny, ale je to zdroj energie. Ja prave vidim zpusob ziskavani energie za 30 let prave v jadernych elektrarnach. Kdezto pokud byste je zrusili a uhli nebylo, tak by me zajimalo, jestli bychom se vratili na stromy nebo jak? Neber to osobne. Je mozne, ze do te doby se najde jiny zpusob (nebo uz jej nasli, ale taji :), potom bych klidne atomove elektrarny taky odstavil. Ale pokud se ten zpusob nenajde, tak bychom byli v prdeli asi.

27. 04. 2006 / 21.16 / Lemondog

Betonový containmenty chránící reaktory jsou stavěný i na zásah jednim letadlem...

27. 04. 2006 / 19.59 / heb

nejsem zadnej expert na jadernou energii, ale podle me je ta nalepka "nejekologictejsi" dost relativni - zvlast v dobe moznych teroristickych utoku (byl sem na besede s jednim agentem CIA, kterej tvrdil, ze si Al-Kajda nevybrala za cil atomovou elektrarnu jenom proto, ze zrovna nebyl zadnej pilot co by se do ni trefil a nebyl cas to nacvicit - muze to byt samozreme kec). jadernej odpad neni jak vyuzit, je nebezpecny a polocas rozpadu sou tisice let - muze ale slouzit pri ukradeni k vyrobe atomove bomby (plutonium 239), takze to taky problem je.

jak si predsstavuje strana zelenych ziskavani energie za 30 let skutecne nevim, jak ty si predstavujes zpusoby ziskavani energie za 30 let :) ?

27. 04. 2006 / 18.21 / Lemondog

Moc hezkej a trefnej splash...

27. 04. 2006 / 17.45 / energy

HEB: nehlede na to ze energie z jadernych elektraren je ta nejekologictejsi, kdyz pominu vetrne, vodni, ...
ktere nejsou schopne pokryt potreby CR.

!!LEVICE BYLO DOST!!

27. 04. 2006 / 15.44 / Bledel

Jak řekl Václav Moravec: Kdybyste splnili aspon polovinu ze svých předvolebních kampaní, byla by ČR rájem na zemi

27. 04. 2006 / 12.43 / KONY

HEB: mam dotaz, kdyz jsi za ty Zelene :) Uz s tim budu asi otravny, ale zajima me to: Kdyz mate v programu zruseni jadernych elektraren v CR, jak si predstavuje strana zelenych ziskavani energie rekneme za 30 let (uhli, plynu a ropy uz moc nebude ...)

27. 04. 2006 / 12.29 / blofbu

To já chci jít volit otázkou (zároveň i problémem) je koho:-(

27. 04. 2006 / 11.54 / Onia

No, ja bych mel taky jednu radu... muzeme nadavat, shut the fuck up etc. , ale hlavne..musime pak jit a VOLIT. VOLIT, protoze jinak je to v jeste vetsi prdeli. Kdo rika, ze na to sere, ze to je stejne k nicemu ten jeho jeden hlas, je tak leda uzitecnej idiot pro komouse. Bohuzel, je to tak, rikat si muzeme co chceme, ale jit bychom tam fakt meli. Fuckt! Hlavne zadnou pozerskou apatii!
(doporucuji vsem posledni cislo Respektu - libustky kolem soucasne vlady)

27. 04. 2006 / 11.14 / peca

předpokládám, že mi heb zařídí prezidentský místo. a pak už bude cesta úplně volná.... efo nezapomeň, revoluce sice spí, ale je pořád živá...

27. 04. 2006 / 10.33 / huk

každopádně jeden z nejlepších splashů...dobrý nápad...respect!

26. 04. 2006 / 12.04 / efa

HEB: heheh lol. emigruju, přejdu do exilu a distribuovanýma samizdatama z ciziny tě časem udolám :) a PUDEŠ!

26. 04. 2006 / 11.55 / heb

efa: sak ja sem pochopil ze to tricko neni tvoje a ze to davas jako odstrasujici pripad. nechame to teda na jindy.

jinak esli se do toho parlamentu dostanu, tak to tady cely zakazu a efu necham zmizet. internet bude az na dve stranky zrusen (tou prvni bude samozrejme nejuspesnejsi weblog v kategorii "weblogu, ve kterych se angazuje nekdo z postoupek" a ta druha bude www.technoplast.cz - proc, to zatim nevim). tak si to tady jeste uzivejte a piste, protoze cas se krati, vazeni.

zelene diktature zdar!

26. 04. 2006 / 11.46 / efa

HEB: eazy. ten motiv na trígo není můj, tím sem chtěl demostrovat že jestli tu chceš mluvit o nějakých trendy postojích k politice tak seš vedle protože rozhodně nehodlám nosit trígo s useklou paroubkovou hlavou bo to opravdu máme za sebou. Hele to je debata k pifku. Tady tím zasírat prostor je zbytečné. A často dochází k nepochopení toho druhýho.

26. 04. 2006 / 11.46 / bert

Ja myslím, že ani moc NELŽOU (jen slibují neinformovaným mnohonásobně víc, než dokáží po volbách prosadit), NEKRADOU (na to jsou veřejností příliš vidět, jen si tu a tam třeba půjčí pár milionů od nemajetného stýčka .. ad Standa.) a DĚLAJÍ MNOHEM VÍC než většina běžných občanů (otázkou je pro koho?? .. viz. Nová politická ekonomie). Souhlasím s Gydem, že nemá moc smysl to generalizovat .. ale stejně - oproti CH je to v CR jeste fakt dost neprůhledná špína.

26. 04. 2006 / 11.39 / heb

efa: nedrazdi me to, protoze kandiduju (jako důkaz muzou poslouzit par let stary diskuse na kotrmelcich, kde sme totez nekolikrat resili). drazdi me ten postpubertalni postoj fuck of estbalishment od lidi, co jsou uplne normalne zacleneni do spolecnosti a jedinym jejich politickym (a ted to myslim v tom dobrym slova smyslu - jako ze mi neni jedno co se kolem me deje) jejich projevem je, ze si koupi tricko (treba takovy na ktery odkazovals). kua to bysme mohli mit za sebou a hodnotit veci s nejakym nadhledem... (jinak uz opravdu nevim k cemu to starnuti je :) ).

cos myslel - konkretne - tema "blabolama zachranme zemi"? a cos jako cekal ze budou zeleni prosazovat? udelas na to splesh :) ?

26. 04. 2006 / 11.36 / efa

to ti hučí větráček od počítače ne? zkouška sirén bude až příští středu. a nebo je to férovej poplach!

26. 04. 2006 / 11.31 / kolo běžka

:D :D zkouška siréééén!

26. 04. 2006 / 11.23 / Gyd

KOLO BEŽKA: u pana Grosse se pres veškeré nesympatie nepodařilo soudně dokázat pochybení, tudiž je nevinnen a tak to musíme brát, ať už si osobně myslíme cokoliv.

26. 04. 2006 / 11.22 / efa

HEB: asi k tomu znás všech máš nejblíž takže tě jakákoliv zmínka o politice asi musí logicky dráždit. Já sem tim spleshem nehodlal řešit to jestli je někdo špatnej a druhej lepší. Už ani nejsem moc přesvědčený o těch zelených bo některé bláboly v duchu zachraňme zemi prostě nemůžou fungovat a je to cesta do pekel. Spíš je to reakce na to mediální předhánění se kdo půjde víc vidět a víc řekne. Proto můj názor je vypnout zvuk a radši si pustit muziku. To je celé. A pokud jde o hlášku "převedené do grafické trendy podoby" - tohle je trendy krawina kteoru bych si třeba neoblíknul {odkaz}

26. 04. 2006 / 11.21 / heb

ok, tak jinak - co presne ten banner rika? aby politici drzeli hubu, ze takhle to pak bude lepsi (to je muj dojem, jimmi15: moje interpretace). takze otazka: odrazi ticho - nepotreba diskutovat (hadat se) - momentalni stav ve spolecnosti ??? je tady takova shoda, ze si ti politici sami vymysli konflikni temata, aby se jenom mohli hadat (a samozrejme pritom krast a lhat a tak, ale to sme uz vyresili), kdyz mi obcane se tak krasne domluvime???

kolobezka: gross dela posledniho koncipienta nekde v prazske advokatce, to neni zrovna nejvhodnejsi priklad nekontrolovatelne politicke korupce.

26. 04. 2006 / 11.19 / menina_alex

i kdyz jsem mimo CZ a nesleduju politicky boj , jako obecna narazka - mas u me velky proletarsky bod !!! well done!

26. 04. 2006 / 11.10 / jimmi15

libi, tak nejak to vystihuje i moje pocity z toho predvolebniho bordelu.
shut your fuck up!

26. 04. 2006 / 11.09 / kolo běžka

nechci to tady zatapetovat mojima kecama, ale já si za tím stojím. je dobře se o tom bavit, protože potom se možná něco změní, možná až za 20 let,ale změní. vadí ti nekonkrétnost, dobře, mohla bych projet všechny aféry co tady byli od 89 od obnovy našeho svobodného státu. stačí napsat jméno Gross a všem se jistě vybaví celá historie jeho bytu atakdáleatakdále nemám čas ted projíždět web a hledat info o dalších, stejně by to nikoho nezajímalo. můžu ale konkrétně napsat jak to chodí na jedné radnici v menším městě v okolí zlína, jak tam probíhají výběrová řízení a jiné (nechci být konkrétní, nevim kdo to tady čte, ale další zdravou výměnu názorů můžem směřovat na mejl) no to co tam je v malém tak je ve vysoké politice ve velkém. no tož tak *

26. 04. 2006 / 10.58 / Gyd

jakakoliv generalizace je naskodu.
HEB: pekna intelektualni ikonka.-P
jeste by mohla byt verze 2, fotky s takovym reprackem od vsech lidi, co nejdou k volbam a pak kecaji

26. 04. 2006 / 10.52 / heb

já bych to takhle obecně třeba říct nemohl. nejde mi o ten závěr (s tím se třeba dá i souhlasit), ale o ten způsob, jakým se k němu dostáváš. ty nekonkrétní fráze (všichni sou, všechny prasárny... a to je určitě jenom zlomek... atd.) - prostě tohle mi na těch diskusích vadí a ten banner to jenom převádí do grafické - trendy - podoby

26. 04. 2006 / 10.34 / kolo běžka

HEB: "typickej hospodskej blábol"?? já neříkám, že politice nějak rozumím, ale co se děje tady je průser, bohužel jdou vidět jen ti co jsou tam jen pro vlastní zájmy, pokud je tam někdo slušný okamžitě ho ti ostatní zlikvidují! a všechny ty prasárny co dělají a někdy vyplují na povrch, jsou jen zlomek toho co se tam děje, nemá cenu se rozličovat, jasně v mnoha státech je to horší, ale v ještě více lepší! tak proč to nejde u nás nevim.

26. 04. 2006 / 10.08 / bert

Naopak. Čím víc mluví, tím víc se jim směju.

26. 04. 2006 / 10.08 / o.

qualitniii!

26. 04. 2006 / 09.49 / heb

přijde mi to jako stylová varianta na takovej ten typickej hospodskej blábol - verze politici kradou, lžou a nic nedělají. graficky se mi to líbí

26. 04. 2006 / 08.43 / KONY

6 mrkvi ze 7 kedlubnu, libi :)

26. 04. 2006 / 08.30 / Carlo$

Efa> Povedene...velmi povedene a trefne...davam 10 F z deseti moznych

26. 04. 2006 / 08.16 / Plasta

vkusne - souhlasim

26. 04. 2006 / 07.54 / SLR

no uz se stali i divnejsi veci takze proc ne .)

26. 04. 2006 / 07.34 / kolo běžka

heheh moc dobré, z toho by se dala udělat dobrá kampaň, třeba to hodit na trika a jít do ulic :) ale vážně .....

26. 04. 2006 / 07.32 / chuantoréna

povedená záležitost

26. 04. 2006 / 01.36 / SURO23

no ja bych tam filipa ani nedaval.. :) ale jinak dobra prace :D

26. 04. 2006 / 00.45 / D

Kvalitně odvedená práce.

26. 04. 2006 / 00.13 / lázeňská veverka

souhlaaas!!


© Copyright 2012–2024 youngprimitive.
All Rights Reserved.
DámskéPánskéDětské