Chtěli bychom vás informovat o nových podmínkách výměny zboží. Úplně chápeme, že objednávat z e-shopu oblečení je trošku tricky a proto máte možnost zboží vrátit či vyměnit do 14 dnů. Z kapacitních důvodů už bohužel nejsme schopni řešit individuálně výměny jako doposud. Postup při výměně zboží je nyní následující.
1. Nejprve přes tento odkaz vyberete zboží které chcete vrátit a založíte vratnou událost.
2. Poté nám bezplatně pošlete nepadnoucí oblečení zpět a objednáte si znovu správnou velikost či barvu. Další variantou je také objednat více velikostí hned v první objednávce a poté bezplatně zaslat nepadnoucí zpět.
3. Jakmile k nám zboží dorazí a my jej zkontrolujeme, posíláme peníze na váš účet obvykle ve lhůtě 7 pracovních dní.
Postup vrácení zboží jsme se vám snažili maximálně usnadnit. Už žádné tisknutí formuláře, vyplňování údajů atp. Vše probíhá on-line přes tento formulář. Stačí zadat číslo objednávky a váš e-mail. Dostanete se do přehledu objednávky, kde vyberete zboží, které vracíte. Tím je vratka založena a vy už jen skočíte na svou nejbližší pobočku Zásilkovny, kde nahlásíte kód, necháte kontaktní údaje a obsluha od vás balíček přebere a doručí k nám. Za odeslání balíčku nic neplatíte. To jde na nás. Jakmile k nám zboží dorazí, posíláme peníze na váš účet.
Věříme, že to pro vás bude komfortní způsob a nám to také znatelně ušetří čas a nervy s výměnami :)
A propos, reklamace se řeší stejně jako doteď. Je to dost individuální záležitost, která se nedá úplně zautomatizovat.